Stlheten lenge leve

Heisann! 

 

 

Det er s godt vre tilbake i Molde og til et treningssenter jeg stortrives i! Jeg er s og si der hver dag, med kter p 45-60 min. ca. I og med jeg trener s ofte s deler jeg opp dager i forhold til hvilken del av kroppen jeg skal fokusere p. Det kan for eksempel vre en dag med bryst, en dag med biceps og triceps, en dag med rygg og mage, eller dager med rumpe, lr og ben. Det jeg derimot ikke er noe flink til, er strekke ut etter ktene. Det kan kanskje skyldes stlheten jeg ikke klarer kvitte meg med. I gr trente jeg bryst, og det gjorde s himla vondt! Men etter en stund s bedret det seg, men jeg hadde i forkant heller ikke varmet opp. S grunnen til stlheten vil jeg tro vil skyldes dager hvor jeg ikke varmer opp, og ikke strekker ut.

 

 

 

I perioden da jeg var flink til varme opp fr selve kta, s var jeg sjeldent s stl som jeg er n.. Men n har jeg jo heller ikke trent s mye nr jeg var i Moss i sommer. Sikkert en god kombinasjon. Jeg har kanskje gtt litt for fort i svingene nr det gjelder g tilbake til det jeg fikk til fr ferien. Fr ferien s var jeg i ganske god form i forhold til hvor tungt jeg kunne lfte osv. Jeg har prvd komme dit jeg var fr sommeren, men det krever tid og det krever riktig kosthold og vskeinntak. Jeg har vrt i studentmodus og lest og jobbet mye med skole i det siste, og derfor valgt enkle lsninger til middager. Det skal virkelig forbedres! I tillegg skal jeg begynne med proteinpulver, noe jeg hper blir til god hjelp for treningen og forbrenningen fremover! Jeg skal frst lese meg opp til hvilke type pulver som kan passe meg best! 

 

 

Bruker noen av dere proteinpulver? Noen merker dere vil anbefale? :) 

 

 

 

#trening #treningsblogg #stl #muskler #proteiner #proteinpulver #mat #kosthold #diett #livsstil #matblogg #helse #helseblogg #inspirasjon #motivasjon #sommer #styrke #styrketrening #fitness 

0

Skriv en ny kommentar