Stølheten lenge leve

Heisann! 

 

 

Det er så godt å være tilbake i Molde og til et treningssenter jeg stortrives i! Jeg er så og si der hver dag, med økter på 45-60 min. ca. I og med jeg trener så ofte så deler jeg opp dager i forhold til hvilken del av kroppen jeg skal fokusere på. Det kan for eksempel være en dag med bryst, en dag med biceps og triceps, en dag med rygg og mage, eller dager med rumpe, lår og ben. Det jeg derimot ikke er noe flink til, er å strekke ut etter øktene. Det kan kanskje skyldes stølheten jeg ikke klarer å kvitte meg med. I går trente jeg bryst, og det gjorde så himla vondt! Men etter en stund så bedret det seg, men jeg hadde i forkant heller ikke varmet opp. Så grunnen til stølheten vil jeg tro vil skyldes dager hvor jeg ikke varmer opp, og ikke strekker ut.

 

 

 

I perioden da jeg var flink til å varme opp før selve økta, så var jeg sjeldent så støl som jeg er nå.. Men nå har jeg jo heller ikke trent så mye når jeg var i Moss i sommer. Sikkert en god kombinasjon. Jeg har kanskje gått litt for fort i svingene når det gjelder å gå tilbake til det jeg fikk til før ferien. Før ferien så var jeg i ganske god form i forhold til hvor tungt jeg kunne løfte osv. Jeg har prøvd å komme dit jeg var før sommeren, men det krever tid og det krever riktig kosthold og væskeinntak. Jeg har vært i studentmodus og lest og jobbet mye med skole i det siste, og derfor valgt enkle løsninger til middager. Det skal virkelig forbedres! I tillegg skal jeg begynne med proteinpulver, noe jeg håper blir til god hjelp for treningen og forbrenningen fremover! Jeg skal først lese meg opp til hvilke type pulver som kan passe meg best! 

 

 

Bruker noen av dere proteinpulver? Noen merker dere vil anbefale? :) 

 

 

 

#trening #treningsblogg #støl #muskler #proteiner #proteinpulver #mat #kosthold #diett #livsstil #matblogg #helse #helseblogg #inspirasjon #motivasjon #sommer #styrke #styrketrening #fitness 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits