Leg day

Heisann!♥

 

N som jeg er tilbake i Molde, s er det p'n igjen med hardcore treningskter. Jeg har virkelig savnet Pro gym mens jeg var i Moss. Det var noe helt annet trene p DITT enn p Pro gym. Jeg trives bedre trene her enn der nede, aner ikke hvorfor.. Nr jeg var i Moss s trente jeg mest mage, bryst, rygg, biceps og triceps. Jeg "glemte" den godeste "leg day", og det merket jeg i dag..

 

 

 

I gr s dro jeg ned p Pro gym og startet med trening for rumpe, lr og ben. Varmet frst opp med 5 km sykling med 96 i RPM, s gikk jeg over p styrke. Da jeg var i gang, s kjente jeg at jeg ikke var like sterk som fr sommerferien.. Jeg klarte ikke lfte like tungt som sist, men jeg er allerede godt p vei! Jeg tok meg en leg day i dag og, med noen av samme apparatene. Jeg tror bena vil svikte totalt i morgen, for da jeg stod opp i dag, s hadde de allerede blitt gele... haha s lenge siden er det jeg har trent styrke for underkroppen. De to neste dagene skal jeg trene overkropp, for gi bena litt hvile til neste runde. 

 

 

 

 

 

Fr sommerferien s fikk jeg til 240 kg p benpress, n fikk jeg til hyest 180 kg. Alts, det er ikke aller verst det, men kjipt mtte starte p "nytt". I og med det er en stund siden jeg trente styrke for bena, s er det lurt ikke peise p alt med en gang igjen. Det er med tanke p overbelastning og treningsskader osv. Viktig ta det etter formen du er i, og etterhvert ke p igjen gradvis. Jeg gleder meg til trene fremover! det kommer flere updates! 

 

 

Jeg gruer meg til st opp i morgen.. Jeg tror det kommer til bli helt jvelig etter to dager med leg day.. haha.

 

 

#trening #treningsblogg #helse #helseblogg #cardio #fitness #styrke #styrketrening #inspirasjon #motivasjon #sommer #ferie #hverdag #livsstil #vekt #vekter #vektnedgang 

0

Skriv en ny kommentar