Leg day

Heisann!♥

 

Nå som jeg er tilbake i Molde, så er det på'n igjen med hardcore treningsøkter. Jeg har virkelig savnet Pro gym mens jeg var i Moss. Det var noe helt annet å trene på DITT enn på Pro gym. Jeg trives bedre å trene her enn der nede, aner ikke hvorfor.. Når jeg var i Moss så trente jeg mest mage, bryst, rygg, biceps og triceps. Jeg "glemte" den godeste "leg day", og det merket jeg i dag..

 

 

 

I går så dro jeg ned på Pro gym og startet med trening for rumpe, lår og ben. Varmet først opp med 5 km sykling med 96 i RPM, så gikk jeg over på styrke. Da jeg var i gang, så kjente jeg at jeg ikke var like sterk som før sommerferien.. Jeg klarte ikke å løfte like tungt som sist, men jeg er allerede godt på vei! Jeg tok meg en leg day i dag og, med noen av samme apparatene. Jeg tror bena vil svikte totalt i morgen, for da jeg stod opp i dag, så hadde de allerede blitt gele... haha så lenge siden er det jeg har trent styrke for underkroppen. De to neste dagene skal jeg trene overkropp, for å gi bena litt hvile til neste runde. 

 

 

 

 

 

Før sommerferien så fikk jeg til 240 kg på benpress, nå fikk jeg til høyest 180 kg. Altså, det er ikke aller verst det, men kjipt å måtte starte på "nytt". I og med det er en stund siden jeg trente styrke for bena, så er det lurt å ikke peise på alt med en gang igjen. Det er med tanke på overbelastning og treningsskader osv. Viktig å ta det etter formen du er i, og etterhvert øke på igjen gradvis. Jeg gleder meg til å trene fremover! det kommer flere updates! 

 

 

Jeg gruer meg til å stå opp i morgen.. Jeg tror det kommer til å bli helt jævelig etter to dager med leg day.. haha.

 

 

#trening #treningsblogg #helse #helseblogg #cardio #fitness #styrke #styrketrening #inspirasjon #motivasjon #sommer #ferie #hverdag #livsstil #vekt #vekter #vektnedgang 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits