Aktiv sommer

Heisann! ♥

 

Det har vrt litt stille fra denne fronten i det siste, og det skyldes rett og slett at jeg har mye gjre. Jeg jobber i turnus p 90 % ca, jeg trener, gr turer med hunden, er med venninner osv. Jeg er med andre ord, veldig aktiv/opptatt for tiden. jeg har ikke s veldig mye tid til overs bortsett fra p kveldene nr jeg jobber dagvakter, men da er jeg som regel ganske sliten og vil bare se p serier p netflix. Derfor blir det litt stille til tider, men jeg tenker ut flere innlegg jeg kan skrive litt utover likevel, slik at det kommer noen innlegg. Jeg ser at det stadig er lesere som er innom bloggen, og det er veldig koselig! 

 


Jeg vet jeg har drlig kvalitet p mobilen, men det skal snart ordnes med. Skal kjpe ny mobil snart!

 

Denne sommeren s rekker jeg dessverre ikke ferie som jeg egentlig planla med kusina mi. Jeg har rett og slett for mye gjre, inkludert skolearbeid. Jeg planlegger en helgetur til Molde for hente noen bker, slik at jeg kan sette i gang med litt skole igjen. Det frister veldig lite styre med dette igjen, men dessverre s m jeg bare. Jeg har hittil vrt en del med venninner. Jeg har vrt p noen fester, ftt besk, og hatt en koselig Oslotur. Selv om det ikke blir ferie i r, s skal jeg likevel kose meg. Det blir finne p ting her hjemme som kan vre hyggelig. Noen smturer til Oslo og i nromrder fr jeg til. I kveld skal jeg og en venninne spise sushi og dra p kino etterp, og det gleder jeg meg veldig til! 

 



 

Nr det gjelder trening og kosthold s gr det nogen lunde bra. Kostholdet har glippet litt i det siste, men jeg er fortsatt flink p skille hverdag og helg. Jeg spiser fortsatt ikke godteri, men her om dagen spiste jeg litt kake i bursdags anledning. Spass br jeg kunne gjre i blant. Jeg drikker alkohol med sukker p fester og slikt, og det skal ogs g greit i visse mengder. Jeg skal ikke skeie alt for mye ut, men kose meg, det skal jeg. Det er viktig! Nr det gjelder trening s gr det ganske bra. Jeg trener p studio + jeg jogger med hunden min. Jeg orker stadig jogge lengre og lengre, og det er s gy! 

Vekten gr bde opp og ned. Denne uken gikk jeg opp. Og det skyldes bde kcal overskudd og den kvinnelige uka. Jeg drakk en del drinker forrige helg, trente litt mindre, og spiste kake p onsdag. S det ble en "fin" kombo for kroppen legge litt p seg, men de skal av igjen! Jeg gir ikke opp, det gidder jeg ikke. Ikke nr jeg har kommet s langt som jeg har. Dessuten blir jeg veldig plaget av denne kvinnelige uka. Jeg blir faktisk veldig drlig. I gr hadde jeg veldig vondt i korsryggen, hodet, og var ganske blek. Det er s rart at vi reagerer s forskjellig p denne uka. Noen blir ikke plaget i det hele tatt, mens andre reagerer med mye smerter. Jeg kan oppleve ha s store kramper at det fles ut som jeg skal besvime. Jeg husker at i tidligere i vr, s fikk jeg s store kramper at jeg ble svimmel. Jeg har vrt hos legen for det, og har heldigvis ftt noen smertestillende for denne perioden, for at jeg ikke skal bli s drlig. Det er frste dagen med disse smertestillende, s jeg hper de vil hjelpe fremover. 


 

Ellers gr ting veldig bra for tiden. Jeg trener som sagt, og jeg koser meg hjemme fr jeg m begynne studere igjen! Det skal komme flere innlegg fremover! :) 

 

#hverdag #helg #sommer #ferie #sommerferie #venner #studie #skole #student #helse #helseblogg #inspirasjon #motivasjon #kosthold #vektnedgang #mat #matblogg #blogg #aktivitet #trening #treningsblogg #skjnnhet 

0

Skriv en ny kommentar