Ukens vektresultat

 

Heisann!  ♥  jeg hper dere har en fin pske s langt! 

 

 

Her kommer ukas vektresultat, selv i psken! 

 

 

Ukens vektresultat: 0.2 kg + 

 

 

Min reaksjon p resultatet: Helt ok. 

 

 

Mine tanker rundt resultatet: Jeg er fornyd med at jeg ikke gikk mer opp i vekt. 0,2 kg + er bra i forhold til alt jeg hittil har spist. Jeg har fortsatt ikke rrt godteri, kjeks, boller osv. Men forrige lrdag s spiste jeg et stk kake, siden vi feiret bursdagen min. Denne uken har jeg spist veldig mye god mat. Mamma er flink p lage middager, s det har vrt litt mer kos en vanlig. Dessuten har vi kjpt litt mat ute i et par dager, og det er jo ikke direkte sunt. Men for guds skyld, det er pske. Jeg har ikke drlig samvittighet. Jeg har hatt fire uker med ukens vektresultat, og tre av dem er med vektking. To av ukene har jeg en grunn for vektking. Forrige vektking skyldtes menstruasjon. Denne gangen skyldtes det pske. Neste uke gr vi for en vektNEDgang! 

Jeg har i psken vrt flink til bevege meg masse, noe som gjorde at jeg ikke la mye p meg denne gangen. Jeg jogger s og si hver dag, + jeg gr en-to turer hver dag. Noen dager tar jeg velser p gulvet med mage, rumpe, lr velser. Men n kjenner jeg det skal bli s godt med "mine" gode treningsapparater p pro gym. Savner trene p treningssenter. Jeg synes og det er mer sosialt trene p studio. N er det bare tre dager igjen, s fr jeg kommet meg i gang igjen. 

 

 

1 ting jeg er fornyd med: mine nye vaner med jogging. Jeg har begynt med bakketrening. Jeg jogger n i oppoverbakker, nedoverbakker, og vanlig rett fram. Pulsen fra arbeid til hvile tar ikke s lang tid lengre. Jeg skal virkelig begynne prioritere jogging og lping fremover som oppvarming! 

 

 

1 ting jeg kan forbedre: fre opp matdagbok igjen. F oversikt over dagens inntak.

 

 

Ukens cravings: jeg har ikke hatt noen spesielle cravings bortsett fra "Heat" energi drikke. Men jeg har likevel og blitt veldig glad i grove vafler. Jeg lagde vafler i sta med havremel og havregryn. Bare grovt. Veldig godt, og noe jeg dessuten kan lage som matpakke/lunsj fremover. M bare kjpe meg et vaffeljern nr jeg kommer tilbake til Molde igjen!

 

 

Mine ml for neste uke: Fre matdagbok, trene hver dag med jogging som oppvarming, spise med grnnsaker & drikke mer vann! 

 

 


Hehe guilty pleasure.. nam nam. Langfredag jo ;-D

 

#helse #helseblogg #kosthold #mat #matblogg #diett #vekt #vektnedgang #trening #treningsblogg #inspirasjon #motivasjon #vektresultat #hverdag #ferie #slanking #slankeblogg 
 

4

Du er s utrolig flink! Ogs sklart m man f kose seg litt i psken - det gjr jeg :-D

Cecilie: tusen takk! :) ja viktig det!

St p! Skeier ut litt i psken jeg ogs, men det er jo bare menneskelig! Hvis du er glad i vafler ligger det en god lunchvaffel oppskrift p bloggen min! Mine go-to vafler, superspreke! :-)

Helene Bjerke: flott! skal ta en titt :)

Skriv en ny kommentar