Når ting ikke går som det skal (martheef)

Når ting ikke går som det skal

• 05.01.2017kl.18:31
  • Kategori: Hverdag
  • Kommentarer: ( 1 )

Heisann!

Tror jeg er verdens verste blogger. Plutselig glemmer jeg at jeg har en blogg, og det går dager mellom hvert innlegg. Uansett så er jeg nå i Molde etter to ukers juleferie. Hjemreisen tilbake til Molde gikk ikke så bra som det skulle..

Mandag 2 januar var jeg klar for å ta flyet til studentbyen min. Lite viste jeg at det måtte utsettes en dag. Da jeg satt på flyet, og flyet var på vei til å lande, så kom piloten på høytalleren, "på grunn av dårlig vær, så må vi vente litt med landingen". Så vi fløy rundt i kanskje 40 min, før de prøvde å lande på nytt. "På grunn av snøbyger og vind, så kan vi ikke lande i kveld. osv osv. Vi må tilbake til Oslo". Når ting ikke går som det skal, ja da kommer den indre uro.

På flyplassen etter landningen, begynte jeg å surre. Jeg fulgte etter de som hadde vært på det samme flyet, men plutselig mistet jeg oversikten. Jeg var i en eller annen grunn på vei til ankomsthallen. Men så var det ingen andre som var på vei dit.. så jeg snudde. Da så jeg en lang kø til SAS informasjons skranken, så jeg stilte meg bak der jeg og.

Da det endelig var min tur til å få informasjon, så fikk jeg ny billett. Billetten var egentlig til klokken 08 til kristiansund. deretter skulle jeg få buss til Molde der ifra. Men Marthe i stress sa at jeg ville ta direkte fly til Molde. første fly gikk ikke før 15.50, men det var greit for meg.  Jeg fikk hotellrom og alt, men så ville jeg tilbake til Moss. Jeg var veldig sliten og anspent, og klarte ikke å tenke klart. Det kom sikkert mye rart ut av meg vil jeg tro.

På vei mot utgangen ringte jeg mamma og begynte å gråte. hehe. Mamma fikk roet meg ned, og jeg fikk hodet litt klarere. På SAS skranken ved bagasjen så spurte jeg om hvor bagasjen min var, for den var ikke på rullebåndet. Jeg fikk beskjed om at den var i Molde. De hadde fått den dit før flyet mitt. jaja.. Da måtte jeg ha en plan B eller C.. Damen hjalp meg ved å gi meg overnattings bag med t-shorte i min strl og produkter til stell på badet. Jeg fikk stellebaggen, og gikk til hotellet for å stille meg i kø. Av merkelig grunn så klarte jeg ikke å stå der mer enn 20 minutter før jeg fikk et nytt panikk øyeblikk. Jeg visste at det skulle gå en buss mot Fredrikstad og Moss. Så jeg gikk ut av køen og løp til bussen. Betalte 190 kr, og satt meg. Jeg satt der i 5 minutter før jeg var på vei til hotellet igjen. Herregud. Jeg ville ikke ta buss i 90 min til moss igjen, + 90 min tilbake dagen etter. Så jeg satte mine ben ut av bussen.

På vei til hotellet så gikk jeg over veien som om det var fotgjengerfelt. Biler kom, og jeg skjønte ikke at jeg hadde gått midt i veien, for i mine øyne var det bare hotellet jeg så. Sånn kan skje ved stress! Da jeg kom til hotellet fikk jeg rom, og jeg måtte først på rommet før jeg måtte ut igjen for å kjøpe lader til mobilen. 600 kr ca. på mobil lader... fy faen. Ikke verdt det. For laderen min lå jo i baggasjen. Typisk meg! Etter å ha handlet lader og sjokolade for å roe ned nervene og kose meg litt på hotellet etter en anspent og stressende situasjon, så fikk jeg lagt meg i hotell sengen og sett på tv.

Dagen etter fikk flyet heldigvis landet. Ellers hadde det kanskje skjedd om igjen! haha! uff!

#hverdag #samfunn #stress #panikk #psykisk #helse #psykiskhelse #ferie #jul #skjønnhet #trening

Dato.05.01.2017 klokken.18:31 Kategori: Hverdag Kommentarer: 1

05.01.2017 kl.19:25

Ønsker deg en god Torsdagskveld :-)

martheef

22 Moss

Hei! Mitt navn er Marthe, jeg er en 22 år gammel jente fra Moss som for tiden bor i Molde. Jeg er 2 års vernepleierstudent med interesse for helse, kosthold, trening, livsstil, mennesker osv. Bloggen min kommer hovedsaklig til å handle om en sunnere livsstil med kosthold og trening + min vektnedgang!