Nr ting ikke gr som det skal

Heisann!

Tror jeg er verdens verste blogger. Plutselig glemmer jeg at jeg har en blogg, og det gr dager mellom hvert innlegg. Uansett s er jeg n i Molde etter to ukers juleferie. Hjemreisen tilbake til Molde gikk ikke s bra som det skulle..

Mandag 2 januar var jeg klar for ta flyet til studentbyen min. Lite viste jeg at det mtte utsettes en dag. Da jeg satt p flyet, og flyet var p vei til lande, s kom piloten p hytalleren, "p grunn av drlig vr, s m vi vente litt med landingen". S vi fly rundt i kanskje 40 min, fr de prvde lande p nytt. "P grunn av snbyger og vind, s kan vi ikke lande i kveld. osv osv. Vi m tilbake til Oslo". Nr ting ikke gr som det skal, ja da kommer den indre uro.

P flyplassen etter landningen, begynte jeg  surre. Jeg fulgte etter de som hadde vrt p det samme flyet, men plutselig mistet jeg oversikten. Jeg var i en eller annen grunn p vei til ankomsthallen. Men s var det ingen andre som var p vei dit.. s jeg snudde. Da s jeg en lang k til SAS informasjons skranken, s jeg stilte meg bak der jeg og.

Da det endelig var min tur til f informasjon, s fikk jeg ny billett. Billetten var egentlig til klokken 08 til kristiansund. deretter skulle jeg f buss til Molde der ifra. Men Marthe i stress sa at jeg ville ta direkte fly til Molde. frste fly gikk ikke fr 15.50, men det var greit for meg.  Jeg fikk hotellrom og alt, men s ville jeg tilbake til Moss. Jeg var veldig sliten og anspent, og klarte ikke tenke klart. Det kom sikkert mye rart ut av meg vil jeg tro.

P vei mot utgangen ringte jeg mamma og begynte grte. hehe. Mamma fikk roet meg ned, og jeg fikk hodet litt klarere. P SAS skranken ved bagasjen s spurte jeg om hvor bagasjen min var, for den var ikke p rullebndet. Jeg fikk beskjed om at den var i Molde. De hadde ftt den dit fr flyet mitt. jaja.. Da mtte jeg ha en plan B eller C.. Damen hjalp meg ved gi meg overnattings bag med t-shorte i min strl og produkter til stell p badet. Jeg fikk stellebaggen, og gikk til hotellet for stille meg i k. Av merkelig grunn s klarte jeg ikke st der mer enn 20 minutter fr jeg fikk et nytt panikk yeblikk. Jeg visste at det skulle g en buss mot Fredrikstad og Moss. S jeg gikk ut av ken og lp til bussen. Betalte 190 kr, og satt meg. Jeg satt der i 5 minutter fr jeg var p vei til hotellet igjen. Herregud. Jeg ville ikke ta buss i 90 min til moss igjen, + 90 min tilbake dagen etter. S jeg satte mine ben ut av bussen.

P vei til hotellet s gikk jeg over veien som om det var fotgjengerfelt. Biler kom, og jeg skjnte ikke at jeg hadde gtt midt i veien, for i mine yne var det bare hotellet jeg s. Snn kan skje ved stress! Da jeg kom til hotellet fikk jeg rom, og jeg mtte frst p rommet fr jeg mtte ut igjen for kjpe lader til mobilen. 600 kr ca. p mobil lader... fy faen. Ikke verdt det. For laderen min l jo i baggasjen. Typisk meg! Etter ha handlet lader og sjokolade for roe ned nervene og kose meg litt p hotellet etter en anspent og stressende situasjon, s fikk jeg lagt meg i hotell sengen og sett p tv.

Dagen etter fikk flyet heldigvis landet. Ellers hadde det kanskje skjedd om igjen! haha! uff!

#hverdag #samfunn #stress #panikk #psykisk #helse #psykiskhelse #ferie #jul #skjnnhet #trening

nsker deg en god Torsdagskveld :-)